Dlaczego Google Ads?
Nie jest tajemnicą, że w dzisiejszych czasach im silniejsze i bardziej skoncentrowane są Twoje płatne kampanie, tym więcej generujesz kliknięć – co prowadzi do większego prawdopodobieństwa pozyskania nowych klientów. Właśnie dlatego Google Ads zyskuje coraz większą popularność wśród firm we wszystkich branżach.
Google Ads to płatna platforma reklamowa, która należy do kanału marketingowego znanego jako pay-per-click (PPC), w którym Ty (reklamodawca) płacisz za kliknięcie lub za wyświetlenie reklamy.
Skuteczność Google Ads
Czy Google Ads jest naprawdę skuteczny? Aby odpowiedzieć na to pytanie, rozważmy kilka statystyk. Współczynnik klikalności w Google Ads wynosi prawie 8 procent. Reklamy displayowe generują 180 milionów wyświetleń każdego miesiąca. W przypadku użytkowników gotowych do zakupu, płatne reklamy w Google uzyskują 65% kliknięć. 43% klientów kupuje coś, co zobaczyli w reklamie YouTube. Tak, tak, Google Ads działa.
Dlaczego warto reklamować się w Google?
Google jest najczęściej używaną wyszukiwarką, odbierającą 3,5 miliarda zapytań dziennie. Nie wspominając, że platforma Google Ads istnieje już od prawie dwóch dekad, dzięki czemu zyskuje nieco starszeństwa w dziedzinie płatnych reklam. Google jest zasobem używanym przez ludzi na całym świecie do zadawania pytań, na które udzielono odpowiedzi za pomocą kombinacji płatnych reklam i bezpłatnych wyników.
Powody, dla których Twoje reklamy Google nie działają
Jeśli próbujesz bezskutecznie reklamować się w Google, nie poddawaj się. Istnieje wiele powodów, dla których Twoje reklamy Google mogą być nieskuteczne. Omówmy kilka typowych powodów.
Dodatkowe zasoby do optymalizacji reklam Google
Twój tekst reklamy i nagłówek to nie jedyny element, który przyczyni się do sukcesu płatnej kampanii. Nakłonienie użytkownika do kliknięcia to dopiero początek…
Rozpocznij kampanię
Biorąc pod uwagę jego zasięg i autorytet, Google Ads powinien być częścią Twojej płatnej strategii. Skorzystaj ze wskazówek, które omówiliśmy, aby rozpocząć, i pamiętaj o dopracowywaniu i iteracji podczas pracy. Nie ma czegoś takiego, jak kampania Google Ads, która nie działałaby – są tylko te, które wymagają nieco więcej pracy. Korzystając ze strategii i informacji podanych powyżej, masz wszystko, czego potrzebujesz, aby utworzyć udaną kampanię reklamową Google, która generuje kliknięcia i odwiedziny potencjalnych klientów.